H�lsogiganten.se
 x 
Kundvagn - 0,00 kr

  • Kundvagnen är tom

Köp nu. Betala senare med Klarna.

Vi har inlett ett spännande samarbete med Klarna för att kunna erbjuda dig nya sätt att betala i kassan. Det är ett enkelt och säkert sätt att få de saker du vill ha när du vill ha dem.

Så här fungerar det:

Steg 1

Lägg varorna i din kundvagn och välj "Klarna" i kassan

Steg 2

Klarna skickar en e-postbekräftelse och påminnelser när det är dags att betala

Steg 3

Du kan genomföra dina framtida Klarna-köp med bara ett klick

Betalningsinformation

Betala senare

  • Betala inom 14 dagar. Prova sakerna i lugn och ro hemma och bestäm vad du vill behålla. Inga räntor eller avgifter när du betalar i tid. Alternativ
  • Betala inom 14 dagar. Handla nu, prova hemma och betala bara för det du vill behålla. Inga räntor eller avgifter när du betalar i tid.

Betala direkt

  • Kort eller bankkonto Med kort eller konto kan du betala dina köp snabbt, säkert och enkelt på tre olika sätt. Du kan ansluta både dina kort och bankkonton till Klarna när du ska betala något för första gången, eller göra det i förväg via vår app med hjälp av BankID. Klarna kommer ihåg dina uppgifter så att du kan handla och betala ännu smidigare nästa gång.
  • Banköverföring Betala med ditt bankkonto och godkänn köpet med BankID. Pengarna dras direkt utan någon registrering hos oss.
  • Dras från bankkonto Pengarna dras från ditt anslutna konto inom två bankdagar efter behandlad/skickad order.
  • Kort Betala med valfritt kort. Pengarna reserveras direkt på kortet i samband med köpet.

Dela upp

  • Delbetalningsplan Betala enligt en plan, så att köpet är fullt betalt efter till exempel 12 månader. Vill du betala mer en månad går det bra och du kan närsomhelst betala den resterande skulden.
  • Flexibla delbetalningar Betala ett minimibelopp varje månad. Du väljer själv om du vill betala minimibeloppet eller valfritt belopp över minimibeloppet. När du godkänts kan du hantera dina betalningar och få betalningspåminnelser i Klarna-appen.

När du godkänts kan du hantera dina betalningar och få betalningspåminnelser i Klarna-appen.

Om Klarna

Betala online eller i appen

Se dina senaste köp och gör betalningarna i Klarna-appen eller online.

Tryggt och säkert

  • Med Klarna omfattas du alltid av Klarnas köparskydd. Moderna säkerhetsåtgärder skyddar din information för att förhindra obehöriga köp.

Vanliga frågor

Besök vår sida med vanliga frågor (https://www.klarna.com/se/kundservice/) och läs mer om hur man använder Klarna.

Om Klarna

Vi på Klarna har fullt fokus på att skapa världens bästa shoppingupplevelse. Vi menar att betalningar är så mycket mer än bara ett sätt att skicka pengar. Det är därför våra smidiga betalningsmetoder ger dig mer tid och kontroll så att du kan fokusera på de saker du gillar.

  • 80 miljoner shoppare använder Klarna.
  • 190 000 handlare över hela världen samarbetar med oss.
  • Vi har hanterat onlinebetalningar i 14 år.

Kundtjänst

Välkommen till Hälsogigantens kundtjänstsida. Här hittar du hjälp och info för dig som kund.

Kontakt

Troofah Medical AB
Energigatan 15C
43437 Kungsbacka

Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Vanliga frågor och svar

Här har vi samlat de vanligaste frågorna och svaren (FAQ).

Beställning

Hur genomför jag ett köp? 

  • Använd sökfunktionen eller bläddra genom kategorierna för att hitta önskad produkt, lägg sedan önskad produkt i varukorgen och gå till kassan. Framme i kassan väljer du leveranssätt, betalningsalternativ och sedan bekräftar köpet. Har du något speciellt önskemål eller vill lägga till en kommentar kan du även göra det här.

När får jag min orderbekräftelse?

  • När köpet är genomfört skickar vi en orderbekräftelse per e-post till dig omgående.

Hur ändrar jag eller avbeställer min order?

  • Så länge dina varor inte är skickade från vårt lager går det bra att göra ändringar eller avbeställa din order genom att kontakta oss per e-post eller telefon.

Kan jag beställa till andra länder än Sverige?

  • Nej tyvärr. I dagsläget levererar vi enbart inom Sverige.

Betalning och säkerhet

Vilka olika betalningssätt kan jag välja mellan?

  • Faktura, delbetalning, kortbetalning och direktbetalning via internetbank. Vid alla betalningar samarbetar vi med Klarna.

Kan jag som företag handla hos er?

  • Nej, bara som privatperson.

Var kommer kvitto på mitt köp?

  • En orderbekräftelse skickas till den e-post du anger i samband med beställning.

Hur många dagar har jag på mig att betala en faktura? 

  • Kredittiden är alltid minst 14 dagar från fakturadatum.

Hur får jag min faktura?

  • Din faktura skickas till den e-post du anger i samband med beställning.

Frakt och leverans

Hur lång är leveranstiden?

  • Vår ambition är att leverera alla paket inom 1-2 arbetsdagar, vilket innebär att det normalt tar 2-5 helgfria arbetsdagar innan du har dina varor.

Hur vet jag när jag kan hämta mitt paket hos ombudet eller utlämningsstället? 

  • Du får ett SMS när du kan hämta paketet. SMS skickas till det mobilnummer du angav vid beställning.

Hur lång tid har jag på mig att hämta mitt paket?

  • Vanligtvis ligger ditt paket kvar i 14 dagar innan det returneras till oss.

Vad kostar frakten? 

  • För order som understiger 500 kr inkl. moms utgår en fraktavgift på 49 kr. Över 500 kr handlar du fraktfritt.

Jag har mottagit en skadad eller felaktig vara, hur gör jag nu?

  • Om något blir fel vid leverans, tex. fel vara, fel antal eller skadad vara har du rätt att inom 14 dagar ångra/reklamera ditt köp. För att kunna returnera varan måste den vara oanvänd, i säljbart skick, ha obruten försegling/plombering och om möjligt vara i originalförpackning. Vid eventuell retur vänligen kontakta oss per mail för att få ett en retursedel, Hälsogiganten står för returfrakten.

Jag har mottagit en transportskadad vara, hur gör jag nu?

  • Om du vid mottagandet upptäcker att försändelsen är transportskadad, skall detta omedelbart vid leverans anmälas till fraktbolaget. Om dessa ej åtager sig skadeansvaret, kontaktar du oss.

Kan jag välja utlämningsställe?

  • Paketet skickas till ditt närmaste utlämningsställe. Vill du ha varan skickad till ett specifikt utlämningställe skriver du det i komentarsfältet i kassan.

Kan jag hämta ut varorna på plats?

  • Det är möjligt att hämta ut varorna direkt från vårt lager. Väljd då detta som fraktsätt i kassan innan köper slutförs. Varuutlämningen sker enligt överrenskommelse under våra öppetider. Kontakta oss först.

Returer

.Jag vill returnera min beställning, hur gör jag nu?

  • Hos oss på Hälsogiganten har du 14 dagars ångerrätt på ditt köp. Ångerrätten gäller dock inte Vivomixx då den är kylvara. Vid retur av kosttillskott får ej förseglingen/plomberingen vara bruten. Skulle du vilja returnera en vara, vänligen kontakta oss per mail och ange ordernummer. Efter att vi har mottagit och kontrollerat varan betalar vi tillbaka varusumman.

Vem betalar frakten vid retur?

  • Frakter i samband med byten eller returer betalas av kunden.

Övriga frågor

Kan jag handla för vilken summa som helst?

  • Ja det kan du göra, vi tillämpar ingen minimisumma.

Varför saknas det ibland text till vissa produkter?

  • När det gäller kosttillskott är det ej tillåtet att skriva att de förebygger, påvisar, lindrar eller botar sjukdomar, sjukdomsbesvär eller symtom på sjukdom. Man får inte på något sätt antyda detta. När det gäller receptfria läkemedel, växtbaserade läkemedel och naturläkemedel får vi skriva det som läkemedelsverket godkänt i samband med registreringen av läkemedlet. Lagstiftningen är bra för dig som konsument. I Sverige är det läkemedelsverket och livsmedelsverket som kontrollerar att återförsäljare följer lagen.

Finns det möjlighet att hämta varorna någonstans?

  • Det är möjligt att hämta ut varorna direkt från vårt lager. Väljd då detta som fraktsätt i kassan innan köper slutförs. Varuutlämningen sker enligt överrenskommelse under våra öppetider. Kontakta oss först.

Jag saknar en produkt i ert sortiment, kan ni ta in den?

  • Du är välkommen att kontakta oss så kan vi se om vi kan hjälpa dig.

 

Köpvillkor

Här finner du information om våra köpvillkor.

Priser

Alla våra priser anges i SEK inkl. moms och är styckpriser om inget annat anges.

  • Kosttillskott för människor 12%
  • Kosttillskott för djur 25%
  • Böcker 6%

Vi förbehåller oss rätten till prisjusteringar utan avisering till kund. Prisjusteringar gäller ej redan lagda ordrar.

Leverans och frakt

Hälsogiganten levererar dina beställningar med DHL.

För order som understiger 500 kr inkl. moms utgår en fraktavgift på 49 kr. Över 500 kr handlar du fraktfritt.

Väljer du att hämta ut dina varor på vårt lager är det fraktfritt oavsätt beställningssumma.

Leveranstid

Vår ambition är att leverera alla paket inom 1-2 arbetsdagar, vilket innebär att det normalt tar 2-5 helgfria arbetsdagar innan du har dina varor.

Leverans till annan adress

Paketet skickas till ditt närmaste utlämningsställe. Vill du ha varan skickad till ett specifikt utlämningställe skriver du det i komentarsfältet i kassan.

Om en vara är slut

Vi förbehåller oss rätten att byta en vara som är slut på lager mot likvärdig. Finns ingen likvärdig får du pengarna tillbaka.

Outlöst paket

Vid outlöst/vägrad försändelse förbehåller vi oss rätten att debitera dig som kund kostnader så som returfrakt, expeditionskostnader etc.

Minimisumman vi debiterar är 149 sek.

Ångerrätt/Öppet köp

Hos oss på Hälsogiganten har du 14 dagars ångerrätt på ditt köp. Ångerrätten gäller dock inte Vivomixx då den är kylvara.

Skulle du vilja returnera en vara, vänligen kontakta oss per e-post och ange ordernummer innan du returnerar varan. Du som kund står för returfrakten. För att ångerrätten ska gälla måste varan vara oanvänd, i säljbart skick, ha obruten försegling/plombering och om möjligt vara i originalförpackning. Vid eventuell retur ber vi dig emballera varan väl, så att transportskada undviks. Transportskada på grund av bristfällig emballering debiteras dig som kund. Efter att vi har mottagit och kontrollerat varan betalar vi tillbaka varusumman.

Bytesrätt

Hos oss på Hälsogiganten har du 14 dagars bytesrätt på ditt köp. Detta gäller alla varor utom Vivomixx då den är kylvara. Skulle du vilja byta en vara, vänligen kontakta oss per e-post och ange ordernummer samt vilken vara du vill byta till så kontaktar vi dig.

Du som kund står för returfrakten. För att bytesrätten skall gälla måste varan vara oanvänd, i säljbart skick, ha obruten försegling/ plombering och om möjligt vara i originalförpackning. Vid eventuellt byte ber vi dig emballera varan väl, så att eventuell transportskada undviks. Transportskador på grund av dålig emballering debiteras dig som kund.

Betalning

De flesta betalsätt möjliga, dock ej postförskott.

Du kan betala i efterskott via faktura, konto eller delbetalning, läs mer om detta på Klarna. Ingen faktureringsavgift tas ut.

Direktbetalning med dosa från följande banker: Nordea, SEB, Swedbank och Handelsbanken.

Visa och Mastercard. Se klarnas villkor för ”Checkout” länst ner på denna sida eller i ”kassan”.

Beställning

Du måste ha fyllt 18 år för att få handla på halsogiganten.se

Minimiorder

Vi tillämpar inte minimiorder.

Förändring av order

Så länge dina varor inte är skickade från vårt lager går det bra att göra ändringar eller avbeställa din order genom att kontakta oss per e-post eller telefon.

Transportskada

Om varan skadas eller kommer bort under transporten från hälsogiganten.se till dig som kund är hälsogiganten.se ansvarig. Om varan skadas eller kommer bort då du återsänder den till hälsogiganten.se är det du som kund som är ansvarig. Eventuella transportskador på grund av bristfällig emballering debiteras dig som kund.

Om du vid mottagandet upptäcker att försändelsen är transportskadad, skall detta omedelbart vid leverans anmälas till fraktbolaget. Om dessa ej åtager sig skadeansvaret, skall du kontakta Hälsogogiganten.

Fel vid leverans

Om något blir fel vid leverans, tex fel vara, fel antal eller skadad vara har du rätt att inom 14 dagar ångra/reklamera ditt köp. För att kunna returnera varan måste den vara oanvänd, i säljbart skick, ha obruten försegling/plombering och om möjligt vara i originalförpackning. Vid eventuell retur vänligen kontakta oss per e-post för att få ett en retursedel, Hälsogiganten står för returfrakten.

Personuppgifter

När du, som är privatperson, registrerat dig och gjort din beställning, godkänner du också att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet, Hälsogiganten / Nova Hälsocenter, för att på ett bra sätt kunna fullgöra vårt åtaganden gentemot dig. Vi behandlar dina personliga uppgifter med största försiktighet enligt Personuppgiftslagen (PUL) och du har rätt att ta del av informationen. Informationen du lämnat till oss används endast för att genomföra leveranser till dig. Vi kommer aldrig på något sätt dela dina personliga uppgifter till någon annan, och vi följer de regler som finns i datalagen och personuppgiftslagen. Du har som registrerad kund rätt att begära att uppgifter ändras eller raderas.

Bedrägeri

Alla försök till bedrägeri polisanmäls.

Reservationer

Vi reserverar oss mot lagerförändringar och eventuella tekniska fel i webb-shopen, browser eller server.

Vi reserverar oss även mot texter som skrivits/tryckts felaktigt på vår hemsida, i vår webb-shop, i kataloger, på produkter samt i andra media.

Force Majure

Båda parter ska vara befriade från fullgörande av avtalet om fullgörandet förhindras eller väsentligen försvåras av omständighet som part inte rimligen kunnat råda över eller förutse.

Följande och liknande omständigheter skall anses utgöra befrielsegrunder där de hindrar eller försvårar avtalets fullgörelse: eldsvåda, krig, mobilisering, rekvisition, beslag, valutarestriktioner, allmän varuknapphet, knapphet på transportmedel, strejk, lockout, inskränkningar i form av drivkraft samt fel i eller försening av leveranser från underleverantörer som har sin grund i sådan omständighet som avses i denna punkt eller andra omständigheter som part ej kan råda över, som antingen hindrar eller försvårar parts fullgörande i sådan grad, att det ej kan ske annat än till onormalt hög kostnad.

Ägare

Hälsogiganten drivs av Troofah AB, 556424-3466

Klarna

Information om Klarnas villkor hittar du här:

https://www.klarna.com/se/villkor

 

Hälsokost och Hälsoprodukter - Välkommen till Hälsogiganten!

Hos oss finner du ett  noggrant urval högkvalitativ hälsokost till bra priser. Vi har naturliga kost- och näringstillskott, homeopatiska medel, liniment, böcker och mycket mer.

En daglig kombination av vitaminer, mineraler och motion håller din hälsa på topp. När det gäller kosttillskott kan Hälsogiganten tillsammans med Troofah och våra andra leverantörer hjälpa dig genom att erbjuda hälsoprodukter och naturligt växtbaserade medel av högsta kvalitet.

Här finns produkter både för dig som är allmänt hälsomedveten och vill öka ditt välbefinnande samt för dig som har ett speciellt näringsbehov på grund av något tillstånd eller sjukdom i kroppen. Allt som finns i butiken är väl utvalt av kunniga personer.

Finner du inte vad du söker eller har frågor är det enkelt att kontakta oss via mail eller telefon.

Du handlar tryggt och säkert med kort eller mot faktura genom Klarna.

Välkommen till vår hälsobutik!

 

Hälsogiganten - hälsokost och kosttillskott på nätet!

Hälsogiganten är en webbshop för dig som söker noga utvalda hälsokostprodukter av hög kvalitet.

Hälsogiganten växte från en hälsobutik i Kungsbacka och lanserades under våren 2013 för att nå ut till fler än Kungsbackaborna med våra produkter. Vår webbshop är under ständig utveckling men även om den funnits under en tämligen kort tid är vår erfarenhet inom hälsa desto längre.

Vi som står bakom Hälsogiganten är grundarna till Nova Hälsocenter. Nova Hälsocenter erbjuder skräddarsydda medicinska behandlingar inom en rad områden. Nova Hälsocenters ägare Peter Mattsson har arbetat med funktionsmedicin sedan slutet av 80-talet och är utbildad inom näringslära, osteopati och kinesiologi. Han är med i utveckling och framtagning av näringstillskott till både människor, hund och häst under egna märket och företaget Troofah Medical. Vår förhoppning är förutom att nå fler människor också att genom vår webbshop på sikt få mer tid till ytterligare forskning inom hälsa.

Vi har ett brett utbud med enbart effektiva och beprövade hälsokostprodukter av hög kvalitet för din hälsas optimala vitalitet och balans. Här hittar du bla. unika produkter av Peter Mattssons eget märke, Troofah Medical. Troofah Medical har även agenturen för Vivomixx, en världsledande probiotika med gedigna vetenskapliga resultat.

Vi har en helhetssyn på hälsa och vi strävar efter att skapa balanser i kroppen för högsta möjliga välbefinnande både psykiskt och fysiskt.

Adress:

Hälsogiganten
Energigatan 15C
43437 Kungsbacka

Kontakt:

Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. 

Köpvillkor

Priser

Alla våra priser anges i SEK inkl. moms och är styckpriser om inget annat anges.

  • Kosttillskott för människor 12%
  • Kosttillskott för djur 25%
  • Böcker 6%

Vi förbehåller oss rätten till prisjusteringar utan avisering till kund. Prisjusteringar gäller ej redan lagda ordrar.

Leverans och frakt

Hälsogiganten levererar dina beställningar med DHL Servicepoint. Hälsogiganten levererar i dagsläget endast inom Sverige.

För order som understiger 500 kr inkl. moms utgår en fraktavgift på 49 kr. Över 500 kr handlar du fraktfritt.

Väljer du att hämta ut dina varor på vårt lager är det fraktfritt oavsätt beställningssumma.

Leveranstid

Vår ambition är att leverera alla paket inom 1-2 arbetsdagar, vilket innebär att det normalt tar 2-5 helgfria arbetsdagar innan du har dina varor.

Leverans till annan adress

Paketet skickas till ditt närmaste utlämningsställe. Vill du ha varan skickad till ett specifikt utlämningställe skriver du det i komentarsfältet i kassan.

Om en vara är slut

Vi förbehåller oss rätten att byta en vara som är slut på lager mot likvärdig. Finns ingen likvärdig får du pengarna tillbaka.

Outlöst paket

Vid outlöst/vägrad försändelse förbehåller vi oss rätten att debitera dig som kund kostnader så som returfrakt, expeditionskostnader etc.

Minimisumman vi debiterar är 149 sek.

Ångerrätt/Öppet köp

Hos oss på Hälsogiganten har du 14 dagars ångerrätt på ditt köp.

Skulle du vilja returnera en vara, vänligen kontakta oss per e-post och ange ordernummer innan du returnerar varan. Du som kund står för returfrakten. För att ångerrätten ska gälla måste varan vara oanvänd, i säljbart skick, ha obruten försegling/plombering och om möjligt vara i originalförpackning. Vid eventuell retur ber vi dig emballera varan väl, så att transportskada undviks. Transportskada på grund av bristfällig emballering debiteras dig som kund. Efter att vi har mottagit och kontrollerat varan betalar vi tillbaka varusumman.

Observera att kylvaror är undantagna ångerrätten och kan ej returneras. Om en kylvara returneras så kommer det att destrueras och debiteras kund. Detta gäller även för ej uthämtade paket som går i retur.

Bytesrätt

Hos oss på Hälsogiganten har du 14 dagars bytesrätt på ditt köp. Detta gäller alla varor utom Vivomixx då den är kylvara. Skulle du vilja byta en vara, vänligen kontakta oss per e-post och ange ordernummer samt vilken vara du vill byta till så kontaktar vi dig.

Du som kund står för returfrakten. För att bytesrätten skall gälla måste varan vara oanvänd, i säljbart skick, ha obruten försegling/ plombering och om möjligt vara i originalförpackning. Vid eventuellt byte ber vi dig emballera varan väl, så att eventuell transportskada undviks. Transportskador på grund av dålig emballering debiteras dig som kund.

Betalning

De flesta betalsätt möjliga, dock ej postförskott.

Du kan betala i efterskott via faktura, konto eller delbetalning, läs mer om detta på Klarna. Ingen faktureringsavgift tas ut.

Direktbetalning med dosa från följande banker: Nordea, SEB, Swedbank och Handelsbanken.

Visa och Mastercard. Se klarnas villkor för ”Checkout” länst ner på denna sida eller i ”kassan”.

Beställning

Du måste ha fyllt 18 år för att få handla på halsogiganten.se

Minimiorder

Vi tillämpar inte minimiorder.

Förändring av order

Så länge dina varor inte är skickade från vårt lager går det bra att göra ändringar eller avbeställa din order genom att kontakta oss per e-post eller telefon.

Transportskada

Om varan skadas eller kommer bort under transporten från hälsogiganten.se till dig som kund är hälsogiganten.se ansvarig. Om varan skadas eller kommer bort då du återsänder den till hälsogiganten.se är det du som kund som är ansvarig. Eventuella transportskador på grund av bristfällig emballering debiteras dig som kund.

Om du vid mottagandet upptäcker att försändelsen är transportskadad, skall detta omedelbart vid leverans anmälas till fraktbolaget. Om dessa ej åtager sig skadeansvaret, skall du kontakta Hälsogogiganten.

Fel vid leverans

Om något blir fel vid leverans, tex fel vara, fel antal eller skadad vara har du rätt att inom 14 dagar ångra/reklamera ditt köp. För att kunna returnera varan måste den vara oanvänd, i säljbart skick, ha obruten försegling/plombering och om möjligt vara i originalförpackning. Vid eventuell retur vänligen kontakta oss per e-post för att få ett en retursedel, Hälsogiganten står för returfrakten.

Personuppgifter

När du, som är privatperson, registrerat dig och gjort din beställning, godkänner du också att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att på ett bra sätt kunna fullgöra vårt åtaganden gentemot dig. Vi kommer aldrig att sälja dina personuppgifter och vi sparar enbart de uppgifter som krävs för att vi ska kunna tillhandahålla våra tjänster och erbjuda dig en så bra upplevelse av dem som möjligt. När vi inte längre är i behov av dina personuppgifter ser vi alltid till att de raderas ur våra system. Du kan när som helst höra av dig till oss för att få dina uppgifter raderade eller ändrade.

Vi behandlar dina personliga uppgifter med största försiktighet enligt aktuella gällande lagar och regler för personuppgiftsskydd och du har rätt att ta del av informationen. Om du anser den vara felaktig eller irrelevant kan du begära rättelse eller borttagning ur vårt kundregister. Kontakta gärna vår kundtjänst så hjälper vi dig.

Du får vårt nyhetsbrev när du gör ett köp, du kan även prenumerera på vårt nyhetsbrev på vår hemsida. Vill du avprenumerera dig så gör du det genom mailet eller kontaktar oss.

Informationen du lämnar om dig själv används av oss och våra samarbetspartners endast för betalning och leverans. Vi garanterar att inga uppgifter om dig kommer att säljas eller föras vidare till tredje part.

Bedrägeri

Alla försök till bedrägeri polisanmäls.

Reservationer

Vi reserverar oss mot lagerförändringar och eventuella tekniska fel i webb-shopen, browser eller server.

Vi reserverar oss även mot texter som skrivits/tryckts felaktigt på vår hemsida, i vår webb-shop, i kataloger, på produkter samt i andra media.

Force Majure

Båda parter ska vara befriade från fullgörande av avtalet om fullgörandet förhindras eller väsentligen försvåras av omständighet som part inte rimligen kunnat råda över eller förutse.

Följande och liknande omständigheter skall anses utgöra befrielsegrunder där de hindrar eller försvårar avtalets fullgörelse: eldsvåda, krig, mobilisering, rekvisition, beslag, valutarestriktioner, allmän varuknapphet, knapphet på transportmedel, strejk, lockout, inskränkningar i form av drivkraft samt fel i eller försening av leveranser från underleverantörer som har sin grund i sådan omständighet som avses i denna punkt eller andra omständigheter som part ej kan råda över, som antingen hindrar eller försvårar parts fullgörande i sådan grad, att det ej kan ske annat än till onormalt hög kostnad.

Ägare

Hälsogiganten drivs av Troofah Medical AB, 556537-5002

Klarna

Information om Klarnas villkor hittar du här.

Nyhetsbrev

Kontakta oss

Energigatan 15C
434 37 Kungsbacka

info@halsogiganten.se